Ehm.. förlåt!

Hej!
Jag är verkligen sämsta uppdateraren, efter mill såklart. höhö
Jag har varit på mässa idag. Sista grejen med konfan. Lite sorgligt faktiskt. Men det är bra för vi kanske ska ses på lördag, hela gänget, och ha filmkväll! Mysit värre.... Visst ska vi mysa galet då mill!
Jag har varit på bio också, Sommar med Göran. Den var asbra! Dom är så sköna, hey baberibagänget.
Nu ska jag gå och lägga mig. Bilder från konfirmationen får bli imorgon, mamma kommer slå ihjäl mig om jag inte går och lägger mig NU. Jag skojar inte!
Godnatt!

P.s Jag skojade visst, men visst hade det varit såå mycket roligare om jag inte hade det.... eller inte....



Kommentarer
Postat av: Mill!

Va!? Vad fick du det där om dålig uppdatering av mig ifrån!? Hur kan du ens hitta på något så...befängt!

2009-08-24 @ 07:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0