Audition!

Hej!
Idag, snart, ska jag på audition för en specialgrupp hos Costan, min danslärare. Då, om jag kommer vidare, går jag på dans två dagar i veckan. En i sollentuna och en i upplandsväsby.
Jag är superdupernervös! Eller egentligen inte, men vi kan väl låtsas att jag är det... Jag tänker mer att jag får veta hur jag ligger till i dansen och min dansutveckling, om jag har blivit bättre och utvecklas eller om jag står still och inte är redo för gruppen än. Så jag blir verkligen inte ledsen om jag inte går vidare, det är mer som en spark i baken, att jag ska jobba ännu mer.

Vi ses ikväll! Jag skriver hur det gick då.

Önska mig lycka till! ♥

Kommentarer
Postat av: Mill!

Lyckaaaa tiiiilllllll!!!!!

Det kommer gå superduperbra!

2009-08-27 @ 18:44:02
Postat av: Sonia

iiih! det kommer gå skitbra för dej!!! Du är bäst på att dansa!! Nej man ska inte säga lycka till man ska säga break a leg eller nåt! :P Nej nej, men lycka till och break a leg! så säger jag båda! Men var INTE nervös när du ska dansa för du måste koncentrera dej och göra ditt bästa! Du äger tessan!!! wooooooohooo!

All the best, bästis! ♥

2009-08-27 @ 19:35:49
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0