AAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!!!

Hej!
JAG KOM IN PÅ DANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in, men tydligen. haha Det blir nog mer träning hemma än vanligt, om jag vill utvecklas och kunna stegen. :P


Idag ska jag klippa och slinga hos Annas klasskompis för länge sedan eller vad det nu var. Jag ska göra det efter skolan, så jag kanske kommer hem vid 6, man vet aldrig hur mycket som behövs klippas och hur lång tid slingorna ska vara i. Jag ska försöka få Anna att ta kort som kommer, men bara kanske!

Nu ska jag till skolan.



Såhär glad och taggad känner jag mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till Specialen, så himla kul, undrar vem som är gladast, du eller jag ;o) Du är sjukt bra på att dansa och nu kommer du att bli ännu bättre, var ska det sluta.... Ser fram mot nästa dansuppvisning redan. P&K till min coola tjej //Mamma

Postat av: Anonym

GRRAAAAATTTTIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS snufflan! VA glas jag blir för din skull=) MAssa pussar å kramar

2009-08-28 @ 11:31:10
Postat av: Mill

Oj, jag känner att min grattiskommentar som jag hade tänkt skriva inte riktigt kan mäta sig med din mammas eller den som skrev det där jättelånga grattiset, eftersom..ja...det där grattiset var ju JÄTTElångt liksom och din mammas grattis var ju liksom...från din mamma.



(Just det, det var det jag skulle säga ja!

grattis)

2009-08-28 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0