11.12

Halloj!
Idag ska jag kanske gymma med Sonia på sollentuna simhall. Jag har så mycket träningsvärk från dansträningarna, så jag vet inte om jag orkar, men samtidigt tänker jag att en timme inte är så mycket...
Här hemma ska mamma och pappa ha kräftskiva och jag ska på konfaåterträff och kolla på en film. Det ska bli jättekul!

Imorgon ska jag på cirkus augusti hos Marilla. Det är en dag där marillas familj och vänner träffas och har trevligt. Sen blir det cirkus på slutet där många har roliga och tokiga nummer. Jag var där förra året och det var jättekul!

Jag sitter just nu och lyssnar till alla låtar som vi har lärt oss danser till den här veckan och det bara sprätter i benen. Snart måste jag upp och dansa dom.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mill!

Haha bra försök på att försöka förklara cirkus augusti!

2009-08-29 @ 12:11:10
Postat av: Sonia

inga pengar my ass!! du vill inte gymma med mej bara :'(...säg det istället!! :(...snyft!

2009-08-29 @ 13:31:58
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Tackar Mill! sonia, jag har inga pengar

2009-08-29 @ 15:42:35
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0