Hemma

Hej!
Nu har jag kommit hem från hunddagiset. Det var så mycket roligare idag än igår av någon konstig anledning. Mill och jag fick bada en hund (Kiwi) som blev jättefin efteråt.
Jag gick ut med totalt 7 hundar idag, inte samtidigt såklart. Först Ture, Ludde och Dux. Sen Rasmus, Agnes och Mowgli. Sen Ture och Ludde och sist Dux och Stella.
Idag hade jag med mig kameran iallafall så det kommer lite bilder:


Kajsa och Sonia


Agnes (som jag var ute med)


Alice i sin korg


Min och Sonia


Kajsa


Rasmus, Agnes och Mowgli som jag var ute med.


Sonias och Julias hundar


Mills hundar


Mill duschar Kiwi


Tindra


haha Huchi blir juckad av en liten hund som jag inte vet vad han heter


Huchi


Whisky

Klockan sju ska jag på dans -,- orkar inte det men det är snart uppvisning så det är viktigt att jag kommer.
Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sonia

Kajsa dödade typ min näsa! haha nää, men jag älskar bilden på mej och min och såklart kajsa och jag! hihi =)

2009-04-28 @ 17:59:19
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Haha sonia, älskar du inte alla bilder du är med på?

2009-05-03 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0