Tråkigt!

¡Hola!
Jag har 38.00 graders feber :( Inte bra, inte bra, inte bra!!!!!! Det är ju prao på måndag då kan jag ju inte vara sjuk!
Jag har haft så himla tråkigt hela, hela dagen! det enda jag har längtat efter, på tv, är Tyra Banks show och det började kl 15.05
Men jag har sovit lite och ätit glass med banan och vindruvor. Det är egentligen det enda som är bra med att man är sjuk. Man får äta massor av glass utan att känna skuld för att det är vardag.
Jahapp nu får man höra att vi ska äta.... blodpudding till middag. Blääääää jag gillar inte det och särskilt när man är sjuk och inte har någon smak och tugga på en äcklig massa. Usch!
Vi ses senare, om jag överlever blodpuddingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0