Torsdag

Hej!
Idag är det Tosdag och det är bara en dag kvar till påsklovet!!! Längtar, längtar, längtar!!!
Jag gick faktiskt till bussen idag, för dom som inte vet brukar jag få skjuts till skolan.
Det var jätteskönt, men jag hade och har fortfarande jätteont i kroppen, träningsvärk, efter joggningen med anna och hampus igår. Det är 13 grader ute!!!!!! solllllllll sommmmmmmar snaaaaaart!!! haha
Men nu kommer det jag egentligen ville skriva om. Jag kom in till mitt rum och kollade på min whiteboard. Då ser jag något nytt... Anna hade skrivit hej hopp gummisnopp hahaha jag var tvungen att ta kort på det, jag vet att jag är töntig men jag är jätteflummig nu av någon konstig anledning!
Puss puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0