Söndags ångest igen

Hej!
Det är söndag och jag har som vanligt södagsångest. Jag har No prov på 30 sidor på tisdag! Jag kan nästan ingenting! Imorgon har jag tabla så jag kommer hem vid halv 8, då hinner jag ju inte plugga så mycket. Idag är jag så himla trött så jag orkar inte, men jag måste försöka endå. Jag ska nog bara satsa på i alla fall VG. Jag tänker göra belöningar till mig själv. T ex när jag har pluggat si och så mycket får jag sitta vid datorn i en kvart, eller något sånt. :p
Jag hinner alltså inte skriva några detaljer om idag, men jag har varit hos Lotta och Leffe och fikade. Mill var här och Alou kom och hälsade på Hampus, men han juckade så mycket, så det var jättepinsamt.
Ses kanske imorgon, vi får se om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: M

Nädå, det var inte pinsamt det var mysigt, det kändes som om vi var en enda stor familj....

2009-04-19 @ 21:06:33
Postat av: Sonia

en enda stor familj haha =)

2009-04-20 @ 16:58:10
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0