Söndag

Hej!
Nu är det en dag kvar till praoen. Jag känner mig bättre, men är fortfarande förskyld och har ont i huvud och hals.
Igår fyllde Anna år och vi gjorde en tårta åt henne och åt själva, Anna var ju hemma hos sin mamma :p
Idag är det min namnsdag! Therese eller som dom skriver i kalendern: Terese och Teresia.
Igår satte grillsäsongen igång på stranden, alltså när hela malmvägen kommer och grillar. Jag tycker ändå att det är lite mysigt, om dom inte har för hög musik på och det är lätt hänt eftersom att det är väldigt lyhört här.
Nu ska jag gå och äta frukost. Hare bra!





Grattis Anna! Ser du att det står 22 i mitten :p

Kommentarer
Postat av: Sonia

GRATTIS! :D wohoo jag sa grattis först på bloggen!! yeaaah, grattis på namnsdagen Therese A.K.A Tessan! =D

(vad betyder lyhört) =D

2009-04-26 @ 11:15:10
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0