Prao dag 1 - Måndag

Hej!
Jag kom hem från praoen för kanske en och en halv timme sen. Det var jättekul!!!!! Men jag är är helt, helt, helt slut!!!!!
Såhär såg ungefär dagen ut:

  • Kom dit vid halv 9 och väntade tills vi skulle gå ut med hundarna
  • Gick ut med 3 hundar i kanske en halvtimme, Smyge - Tax, Nelly - Jack Russel, Alva- vet inte.
  • Kom tillbaka, gick ut med 3 hundar till, Dux - tax, Ludde - Shih tzu, Ture - Schnauzer.
  • Kom tillbaka, pausen i en och en halv timme ungefär. Då åt jag äcklig snabbmat från ica!
  • Gick ut med samma hundar som första gången.
  • Kom tillbaka och ut med nästa hundar
  • Kom tillbaka
  • 14.30 slutade vi för dagen, en timme tidigare än vad det står att vi ska sluta :p

Det ser väl likadant ut imorgon kan jag tro fast andra hundar :)
Ses imorgon!



P.s såklart glömde jag kameran idag! Dumma mig! Men jag tar med den imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sonia

Härmiiis!

HOPPAS vi får gå ut med andra hundar imorrn!! =D

2009-04-27 @ 17:22:58
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Ja gud ja, det måste vi ju få göra annars är inte jag med.

2009-04-27 @ 17:55:10
Postat av: M

2009-04-27 @ 18:08:58
Postat av: M

Men alltså ärligt talat, ni kan ju inte båda, alltså sonia o du, skriva om samma dag på samma sätt, i en lista. Nää, tacka vet jag min blogg.

2009-04-27 @ 18:09:59
Postat av: M

Förlåt! Nu är jag här o kommenterar igen, men jag kan helt enkelt bara inte låta bli alltså! I alla fall så ville jag bara säga att Tessan inte alls är en härmis, sonia, så det så. För jag har nämligen så lite till liv så jag tog mig tid att kolla när ni båda hade postat era inlägg, och faktum är att tessan skrev sitt först. soo... jag skulle vilja påstå att det är du som är en härmiiis.

2009-04-27 @ 18:13:36
Postat av: Therese

Tack mill för att du är på min sida!! :)

2009-04-27 @ 18:38:33
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

Nää, för ingen av oss visste att vi hade skrivit, jag kollade på tessans blogg innan jag började skriva då, såg jag bara de där om anna! Så det så!

0-0

2009-04-27 @ 19:03:08
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0