Påsklov dag 6 - Torsdag

Hej!
Förlåt att jag inte skrev imorse, jag städade och förberedde innan Mill och Sonia skulle komma med pizzan. Den var jättegod, men man blev så himla mätt! Det var inte en vanlig pizza, utan en panpizza och den är mindre fast den har dubbelt så mycket av allting på. Efter pizzan körde mamma oss till Kista centrum. Vi kollade på lite kläder och skor och jag köpte present till Mill. Jag rekommenderar verkligen att hundälskare INTE tittar på Marley och Jag! Jag grät hur mycket som helst! läs boken istället. Jag grät väl mest för att jag har en hund själv som kommer dö snart. Han är ju 7 år. =( 
Jag grät när vi kom ut ur bion, påväg hem från bion, och jag får klumpar i halsen när jag tänker på det. Inte bra!
Efter bion skulle jag och Mill till Kyrkan på mässa. Vi kom in i kyrkan med andan i halsen, eller vad man nu säger. Vi kom prick kl 19.00. Vi sprang från en busshållsplats rätt långt bort och sprang allt vad vi hade. När vi kom till en å eller vad man ska säga, skulle jag hoppa över och såklart ramlar jag när jag landade och fick gräsfläckar på mina nya chinos. :(
Nu har jag precis kommit hem och ska äta varma mackor. Det blir gott efter pizzan och massa popcorn som man fortfarande mår illa efter!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0