Påsklov dag 10 - Måndag

Hej!
Idag är det sista dagen på påsklovet! Jag orkar verkligen inte gå till skolan igen, men man måste väl.
Jag och Johanna var ute med hundarna nyss, och då hittade vi massa hår.... en tarm... en lunga/hjärta (vet inte riktigt vad det var).... och.... en... svans!! dödö dudududududududu det var antagligen en av hararna som bor här :( Jag försöker lista ut vad och vem det var som tog den. Det kan väl inte ha varit en hund, hararna är för snabba, och en katt är väl inte sååå mordisk att den skulle hoppa på en hare? eller? mmm... det får vi aldrig veta.
Nu ska jag äta min plopp!
Ses senare.


Kommentarer
Postat av: M

Jag fattade inte dödö dudududududududu delen.

Och förresten du hatar ju plopp, o har typ mobbat mig i typ flera år nu för att jag äter det! Har jag levt i lögn, i en fantasivärld där tessan hatar plopp!

Eller?

2009-04-13 @ 12:48:44
Postat av: Sonia

Jag fattade inte heller dödö dudududududududu delen.

haha plopp!

Men stackars hare! den som mördade haren borde döööö, även om de var ett djur eller en människa!

Stackars hare! =(

2009-04-13 @ 14:08:27
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

asså det är en melodi som man brukar ha när man är på månen och sånt, ni vet! Och jag åt föresten inte upp ploppen! jag trodde att den var god men det var den inte!

2009-04-13 @ 14:20:50
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0