Påsklov dag 1 - Lördag

Hej!
Idag vaknade jag kl 6 av att Hampus ville ha mat och Cuchi lou, som låg under min säng, skällde för att hampus andades :p Jag lyckades somna om, men vaknade kl 7 av att mamma kom hem från siljaline båten... Jag har varit vaken sen dess och är superdupertrött.  Kl 10 ska jag och Hampus åka med Mill, hennes mamma och Alou till en Bernersennen träff (Berner sennen är en hundras) ( Berner sennen träff är när man träffas med sina hundar) Tyvärr är ju inte Hampus en Berner sennen, men det får duga haha Det skulle vara lydnadsträning eller något, det behöver både jag och Hampus träna mycket på.
Efter det ska jag träffa Mill och Sonia hemma hos Mill, men jag vet inte om jag orkar jag kan knappt hålla ögonen öppna och Hampus kommer ta musten ur mig på träffen.
Igår var det värsta dramat i akvariet haha  Jag har tre scalarer, Guldis, Selfish och Bonny. Selfish och Bonny är syskon, Guldis är änka höhö Devil var hennes man. Nu har Selfish och Bonny lagt rom och Guldis är jätteavundsjuk så hon åt upp rommen. Men det gjorde inte så mycket för dom var så himla dåliga på att både lägga rommen och befrukta dom, dom missade "målet" hela tiden, dumma fiskar.
Nu blev det ett jättelångt inlägg, så jag slutar nu och skriver senare. Jag lägger in lite bilder på sennenträffen när jag har kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0