Onsdag

Hej!
Jag har kommit på mig själv att jag har en väldigt tråkig blogg. Jag funderande på varför jag skaffade blogg från början. Det här kom jag fram till:

  • Jag ville se hur det var att skriva när vem som helst kunde kolla.
  • Jag ville se om jag kunde komma upp i 100 läsare om dagen, vilket är ganska omöjligt för mig.
  • Men framförallt ville jag lära mig att skriva eftersom det är väldigt bra att kunna det i skolan :p

Jag vet inte om det blir mycket intressantare av att jag börjar skriva om mina tankar, men man kan väl åtminståde försöka. Frågan är bara vad man ska börja med? Hur ska en bra blogg vara? Jag har börjat tänka mycket på sånt.

Just nu tänker jag på hur glad jag är som bor vid vatten. Edviken är verkligen finare än vad man tror. Jag går ut med hundarna varje dag vid halv åtta, på morgonen och fyra, på eftermiddagen. När det började bli vår gick solen upp ungefär vid halv åtta, och det var så fint när man gick vid vattnet. Alla färger, vattnet, fåglarna, bajset, alglukten. haha
Det finns en skylt nere vid stranden där det står att dom ska skjuta 15 canadagäss, när dom kommer, för att dom inte ska känna sig trygga här. Jag tycker att det är bra eftersom att det är sjukt mycket bajs där på somrarna och man vill gärna gå barfota eller åtminstånde slippa se sig för när man ska t ex gå ut med hundarna. Samtidigt tycker jag att det är väldigt taskigt mot fåglarna som flyger ända från canada för att vara här och så skrämmer vi bara iväg dom! 

Ja, där var mitt första inlägg om vad jag har för tankar.
Ses  imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Sonia

Läs min blogg för att få mina tankar om Canada Goosen!

2009-04-22 @ 16:34:12
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0