Nytt från Ikea

Hej!
Jag, mamma och Johanna har  varit på Ikea och köpt skrivbord och en pennhållare till mig. I måndags köpte vi, också på ikea, en papperskorg. Alla är svartbruna. Jag tänkte göra den bruna fondväggen, jag har, vit med guldkrumelurer på. Det kommer bli jättesnyggt och då passar det bra med lite svart, eftersom att mina andra väggar också är vita :)
Jag hade utvecklingssamtal idag och det gick bra.
Jag måste gå och lägga mig nu för jag sov inte så mycket igår och jag vill inte ha ont i huvudet imorgon också. :p
Vi ses imorgon!



Skrivbordet


Pennskrinet


Papperskorgen

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag har också sånt där pennskrin =D hihi

2009-04-16 @ 17:34:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: m

meh, åh jag som gillade din gamla papperskorg! Kom ihåg o gratta mig i förskott på min bloggis

2009-04-16 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0