Marillas och Lottas födelsedag

Hej!
Idag fyller Mill och Lotta år!
För att hylla mill's födelsedag åt vi mackor på häggvikskiosken, en liten tradition vi har. 
Jag tycker synd om mill för hon har mensvärk på sin födelsedag! Det värsta som kan hända, enligt mill.
Det är freeeeeeeeeeeeedag!!
Den här veckan har gått jättesnabbt och jag tänkte, istället för att skriva hur många dagar det är kvar till sommarlovet, skriva hur många dagar det är kvar till praoen. Nu måste jag fortsätta och läsa, och mamma nej jag skriver inte fast jag ska göra skolarbete utan jag är helt klar och soläraren visste inte vad jag skulle göra, så jag läser lite om andra ideologier. Okej!? Bra.
Ses när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sonia

Yeees

2009-04-17 @ 12:22:43
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0