Looooooooooooooooooooooooooooooooov!!!!

Hej!
Jag är glad för det är looov!! äntligen!
Vi hade talangjakt i skolan idag, och då var det några från min parallelklass som sjöng en rolig låt. I slutet av låten tog dom fram en såå söt get! på scenen!!! Den hette Kerstin det var min mattelärares get haha han hade en till med sig som hette Guldspira någonting. Dom både bajsade och kissade på scenen och såklart vann det bidraget, så dom fick stå i allt bajs och sjunga igen! haha
Jag fick tillbaka mitt so prov om franska revolutionen som jag fick vg på. Det trodde jag aldrig att jag skulle få, för jag hade inte pluggat så mycket :s
Igår hade vi en valp här som heter pennylein tror jag, sjukt söt. Det var dock kaos här hemma med 3 hundar! Cuchi lou var jätteavundsjuk och hämtade sin boll hela tiden så att hon skulle få uppmärksamhet. sötnosen!

Jag skriver mer imorgon, för nu börjar talang 2009...





Bilder på hundvalpen kommer senare, batterierna i kameran måste laddas..

Kommentarer
Postat av: Sonia

Gunn, eller nåt tror jag den hette, eller mill sa de, jag trodde också de var Guldspira =)

Och jag fick IG! tralala!! So happy! =P

haha =)

2009-04-03 @ 21:22:48
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0