Hemma

Hej!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Dagar kvar till prao : 10

Nu är jag hemma. När jag kom hem låg jag i hallen i kanske en kvart- tjugo minuter för att Hampus var helt galen och vi hade brottningsmatch! Cuchi lou pussade mig på munnen för att hjälpa Hampus medan Hampus sparkades och "bets", han kan inte bitas så han gnagade lite :p Sen tog han sin säng och brottades med den, och eftersom Hampus är gammal måste han pausa 5 minuter för att samla kraft för att sedan brottas igen. Helt galet!
Jag tänkte helgstäda lite i mitt rum idag, för det är inte så mysigt.
Imorgon ska jag till Mill och på kvällen skulle jag ha sovit där, men det gick inte för att Johanna ska vara själv hemma och det fick hon inte :p Pluttis.
Vi ses imorgon eller ikväll!






Stökigt inte bra!                                                                                                                                                                                












Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar, ska du flytta eller!? :P haha stökigt = jobbigt!

2009-04-17 @ 20:02:55
Postat av: Therese

Jag la ner mina saker från mitt gamla skrivbord, därav flyttlådan. Ja det blir ganska stökigt ibland, men erkänn att du också har stökigt ibland ;)

2009-04-17 @ 20:29:18
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0