Godmorgon

Godmorgon mina solstrålar!
Igår blev jag jätteöveraskad av mamma och pappa när vi satt och åt middag. Jag fick en förskotspresent och det var ett par tabla´s, eller bongotrummor som pappa säger. Dom är jätte, jättefina och dom är typ handgjorda i Indien och har fraktats hit. Pappa och Mill´s mamma hade ett hemligt möte i torsdags när han skulle hämta dom haha
Mill fick också ett par i födelsedagspresent! 
Mamma och pappa ska ju bort idag, så Johanna och jag ska vara ensamma hemma. Det ska bli mysigt, men det kommer antagligen sluta med bråk. Det är alltid så. Vi säger till varandra, när mamma och pappa har åkt, att vi inte ska bråka, men efter en timma börjar det. Ändrade planer! Mill ska sova över här! Hon ska ta med sina tablisar och spela med mig haha Det ska bli mysigt!
Nu måste jag hitta kläder jag ska ha på mig och städa.
Ses senare!






I den här hittade jag...


...tablas längst ner i vänstra hörnet. Konstigt va?! hehe
Det är inte så vanligt i Sverige.

Kommentarer
Postat av: M

Hej theresis just nu sitter jag vid din dator o lyssnar på dig som spelar tabla. Det låter så vackert, nästan som musik, det är förtjusande.

2009-04-18 @ 19:00:34
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0