...

Hej!
Det här är mitt hundrade inlägg!! Det känns inte som att jag har gjort många, men det har jag :p
Jag har precis varit ute med hundarna och det är helt underbart ute! Gå ut sitt inte framför datorn! 
Innan promenaden var jag, pappa, Anna och Johanna på rangen (golfbanan) och slog lite bollar. Det gick pissdåligt.
Jag har iallafall tagit lite bilder därifrån som jag tänkte lägga in på bloggen.
Ses senare!






Såhär kunde det se ut...


...men det såg oftast ut såhär (bollen ligger kvar när jag har slagit)


Anna


Johanna


Pappa


Många bollar


Johanna och Anna


Johanna och jag





Outfit idag..


Igår köpte jag chinos och jag har glömt visa upp dom...


Köpta på Gina Tricot för 299 kr. Storlek 34!! Men dom kommer bli större snart. Linnet köpte igår på H&M för 59 kr.


Det här var gårdagens outfit. Strumpbyxorna köpte jag på H&M för 98 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0