day one

Hej!
Jag glömde såklart kameran när jag skulle till sennen träffen, men det var iallafall jättekul! Hampus var otroligt jobbig och sämst av alla hundar på övningarna vi skulle göra, men det var endå kul :p
Jag gick hem till Mill efteråt och det var kul, fast Sonia var jobbig gånger 1000 och jag mådde illa och var svimfärdig, så jag åkte hem vid halv 5.
När jag kom hem sov jag nästan enda till nu, jag är utvilad men har fortfarande ont i huvudet och jag vet att jag inte kommer kunna sova inatt. Det får väl bli en lång filmnatt då.
När vi satt och åt nyss, sa Anna att jag hade John Blund bajs i ögat, alltså klet eller klegg i ögat, när jag tog bort det såg jag att det  var den lilla lilla flugan som hade lyckats ta sig in där imorse! haha Det är sååååå äckligt! Men så att alla vet så är den borta nu.
Ha en trevlig Lördagkväll och låt er inte äcklas av flugan i ögat när ni äter godis och chips och annat gott! ;)


Kommentarer
Postat av: C

Therese jag saknar dej!! om en vecka åker ja till frankrike, är där till veckan efter och sen är dt du och jag! lust att komma hit och göra strängnäs osäkert? puss<33

2009-04-04 @ 20:56:41
Postat av: Therese

Saknar dig med! Jag vill absolut till strägnes, men jag är osäker på om jag kan göra det osäkert :p

puss på dig med <33

2009-04-04 @ 21:52:15
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

Jobbigt jobbigt! jobbiga lilla jag =) haha

2009-04-05 @ 11:22:27
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0