Bilder på dagen...

Jag tänkte att jag skulle skriva/visa min dag vad som hände efter kl 15.30 med bilder och text. Tokigt va! Det har ingen gjort förut, jag är så himla smart!


Jag satte upp studsmattan


Cuchi lou lekte med en liten vit boll...


...medans Hampus lekte med en stor gul boll.


Jag krattade...


... och hittade dom här blommorna. Det finns hopp! Sommaren är påväg.


Hampus var sur för att jag ville ta kort på honom istället för att ge honom mat.


Vi gav Chuchi lou en liten gurkbit som tog ganska lång tid att tugga sig.


Jag hoppade studsmatta, och nej jag hoppar inte på sidan det är bilden som jag inte orkat vända på.


Jag läste tidningen och såg det här. För dom som inte vet, så har pappa och min exkompis pappa en "byggfirma" som heter Din Hjälp.


Jag retar pappa vid maten med tre ansikten.


Johanna och jag gick ut med hundarna.


Johanna och jag hoppade studsmatta.

Hur ser eran dag ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0