--

Hej!
Jag orkar inte skriva så mycket för mitt huvud kommer att sprängas för att jag har så ont :p
Jag vill inte vara sjuk!!!!! Nu har ni hört det för femtioelfte gången så nu kan jag släppa det och skriva något annat.
Det är ganska fint väder ute, typ 15 grader. Imorgon ska det bli kanske upp till 20 grader! Annabanana (syster) fyller 22 år imorgon! Grattis, grattis! Juste hon kommer idag. Hon kommer rätt ofta nu och det är jättekul!
Jag funderar på att ta tag i min låda, eller nej föresten jag orkar inte.
Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: M

Nähä du! det är typ 30 grader ute eller nåt. Men stackars dig lilla sjukis, hoppas du blir frisk till du vet vad, o hälsa anna grattis

2009-04-24 @ 16:17:00
Postat av: M

Förlåt måste bara fråga, vad menar du med att "ta tag i min låda"? Det är nog bara jag men jag tycker att det låter lite snuskigt, men som sagt det är nog jag.

2009-04-24 @ 16:18:31
Postat av: Sonia

Nää, 20 grader! I checked the weather forecast!!

Jag håller med! vadå "ta tag i min låda"? X)

2009-04-24 @ 17:00:03
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0